
Netrukus su Jumis susisieks Aston Martin Vilnius atstovas.
Beveik du dešimtmečius V12 Vantage užtikrintai atspindėjo Aston Martin aistrą galiai. Šiandien jis tapo greičiausias ir nuožmiausias visoje modelio istorijoje. Siekiant sukurti išskirtinį automobilį vairuotojui, jo inžinerija buvo pakeista radikaliai. Tai yra paskutinis V12 Vantage modelis ir jis pasiruošęs pavergti vairuotojus savo svaiginančia galia.
V12 Vantage išsiskiria galia, kuria spinduliuoja visa savo esybe ir palieka neišdildomą įspūdį. Ne tik grožio, bet ir kvapą gniaužiančios galios pojūčiu. Grynos, neapdorotos ir drąsios, bekompromisiškai tinkamos paskutinei ikonai.
Bekompromisė estetika
Bekompromisė galia reikalauja tokios pat bekompromisės formos. V12 Vantage išsiskiria 40 mm platesniu kėbulu, kuris talpina naująją važiuoklę, optimizuotą aštriems posūkiams ir stabilumui. Anglies pluošto gausa, galingas galinis difuzorius ir unikalūs centruoti išmetimo vamzdžiai – V12 Vantage palieka nepamirštamą įspūdį.
Nepamirštamas vos išvydus
Čia nėra vietos dviprasmybėms ar interpretacijoms. 25% padidintos grotelės, naujas raumeningas priekinio buferio dizainas ir visą priekį apgobiantis priekinis skirstytuvas nepalieka vietos abejonėms: jūs esate didybės akivaizdoje.
Naujas stilius nuo pat pradžių
Platesnis kėbulas ne tik sukuria dar įsimintinesnę išvaizdą. Tai reiškia dar didesnį V12 Vantage sukibimą su keliu. Naujos šoninės oro angos įsilieja į plačius slenksčius ir puikiai dera su nauju 21 colio kaltinių lengvojo lydinio ratlankių komplektu, kuris buvo sukurtas specialiai V12 Vantage. Tai dizainas, spinduliuojantis galia.
Vairuotojui sukurtas automobilis privalo turėti į vairuotoją orientuotą saloną. Čia prabanga susipina su nuotykių ir kelionių dvasia. Aiškūs ciferblatai, intuityviai išdėstyti klavišai ir puikus matomumas leis mėgautis precizišku vairavimu ir jauduliu, kuris apima, kai V12 Vantage akimirksniu paklūsta vairuotojui.
Geriausios sėdynės
Sportišką sėdėsena V12 Vantage užtikrina Sports Plus sėdynės su anilino oda. Ieškantys aštresnių pojūčių gali rinktis papildomai užsakomas anglies pluošto sėdynes, kurios yra 7,3 kg lengvesnės.
Dėmesys detalėms
Sportinė V12 Vantage prigimtis jaučiama net bagažo skyriuje. Čia įprastą daiktų lentynėlę pakeitė galinės pakabos stabilizatorius, kuris ne tik aiškiai matomas, bet ir sutvirtina visą automobilio struktūrą ir užtikrina tikslų valdymą. Net ir tokiose mažose detalėse atsispindi visa V12 Vantage esybė.
Į vairuotoją orientuota inžinerija
V12 Vantage yra daugiau nei vien galia, greitis ir neįtikėtinas garsas. Jis nustato naujas galimybių ribas. Todėl čia buvo pritaikyti svarbūs patobulinimai, platesnė ratų bazė, standesnė važiuoklė su naujais adaptyviniais amortizatoriais, įspūdingai sumažintas svoris ir sukurti nauji aerodinaminiai elementai.
Galingiausias ir dinamiškiausias V12 Vantage modelis
Milžiniška galia, griausmingas garsas
Po išraiškingu V12 Vantage variklio dangčiu – 5,2 litro V12 jėgainė išvystanti 700 AG. Tai yra 100 AG daugiau nei galingiausiame variklyje, kurį esame montavę į dvivietį automobilį. Dėka unikalios ir itin lengvos išmetimo sistemos V12 Vantage garsas priverčia prikąsti lūpą. Nepaisant to, kad tai yra paskutinis modelis, jo istorija tikrai nesibaigs tyliai.
Greitesnė ir išmanesnė pavarų dėžė
V12 Vantage automatinė 8 laipsnių ZF pavarų dėžė buvo sukalibruota iš naujo, kad pavaros būtų jungiamios akimirksniu ir užtikrintų maksimalų greitį. Ji nuolatos stebi vairavimo stilių ir kelio sąlygas, todėl garantuoja, kad bet kurią akimirką bus pasirinkta tinkamiausia pavara. Galią į galinius ratus ji perduoda per mechaninį riboto slydimo diferencialą. Tokio iki šiol neturėjo joks Vantage modelis.
Išskirtinis dėmesys vairavimo dinamikai
Vairavimas, kuriam negali prilygti niekas. Vantage išsiskiria savo aštrumu, galia ir su niekuo nesupainiojama sportinio automobilio siela. V12 Vantage turi naują adaptyvią pakabą, patobulintą ir standesnį kėbulą bei iš naujo sukalibruotą vairo sistemą. Todėl modelis iškart reaguoja į vairuotojo komandas ir paverčia vairavimą betarpiška patirtimi.
Sprogstamoji jėga
5,2 litro V12 variklis ir 700 AG. Štai kodėl V12 Vantage yra galingiausias Vantage modelis. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja tik per 3,5 sek., o maksimalus greitis – 322 km/val. V12 Vantage modelis savo istoriją užbaigia demonstruodamas neprilygstamą galią ir dinamiką.
Aerodinamiškai išbaigtas
Siekiant išlaisvinti visą V12 Vantage potencialą, kiekviena jo kėbulo dalis buvo patobulinta aerodinamiškai. Jis nukreipia orą, kad šis aušintų variklį, pavarų dėžę, stabdžius ir kartu generuotų įspūdingą prispaudžiamą jėgą. Priekinis skirstytuvas ir platesni slenksčiai siunčia orą po automobilio dugnu, kur jis teka pro naują galinį difuzorių ir galinį aptaką. Važiuojant 322 km/val. greičiu, sukuriama 204 kg prispaudžiamoji jėga, kuri užtikrina sukibimą ir stabilumą.
Išnaudoti milžinišką galią
V12 Vantage ne tik puikiai susidoroja su savo milžiniška galia, bet ir išnaudoja ją ten, kur reikia. Šiam tikslui buvo praplatintas automobilio galas ir priekis, ir iš naujo sukalibruota pakaba, kad automobilis posūkiuose suteiktų neišdildomą malonumą. Tuo tarpu Michelin Pilot 4S padangos ir 21 colio ratai puikiai sukibs su keliu tiek kasdieninėse kelionėse, tiek lenktynių trasoje.
Stabdymo galia
Kad stabdymo galia atspindėtų V12 variklio jėgą, modelyje buvo sumontuoti anglies keramikos stabdžiai. Priekyje jie turi 410 mm skersmens diskus ir šešių cilindriukų apkabas. Ši stabdžių sistema užtikrina optimalų darbą net ir ekstremaliausiomis sąlygomis. Taip pat ji padėjo sutaupyti 23kg, lyginant su įprasta stabdžių sistema.