Maksimalus greitis
325
 km/h
Galia
680
 bhp
0 - 100 km/h
3.6
  s

Detali specifikacija

Variklis DBX707
Variklis
4,0 litrų V8 su dviguba turbina
Maksimali galia
707 AG/520 kW prie 6 000 aps./min.
Maksimalus greitis
310 km/h
0-100 km/h
3,3 sek
80-120 km/h
1,9 sek
Maksimalus sukimo momentas
900 Nm prie 2 750–4 500 aps./min
Išmatavimai DBX707
Ilgis
5 039 mm
Plotis
1 998 mm
Plotis su veidrodėliais
2 220 mm
Aukštis
1 680 mm
Ratų bazė
3 060 mm
Priekinė iškyša
915 mm
Galinė iškyša
1 064 mm
Svoris
3 020 kg
Svorio pasiskirstymas tarp ašių
52:48
Vidaus išmatavimai DBX707
Erdvė kojoms priekyje
1 060 mm
Erdvė kojoms gale
1 040 mm
Erdvė galvai priekyje
1 030 mm
Erdvė galvai gale
1 016 mm
Bendras bagažinės tūris
638 litrai
Ratai ir padangos DBX707
Ratai priekyje
22 colių x 10J ET56 kaltinis aliuminis
Ratai gale
22 colių x 11,5 J ET56 Flow kaltinis aliuminis
Padangos priekyje
285/40 YR22
Padangos gale
325/35 YR22
Vasarinių padangų modelis
„Pirelli P-Zero“
Eksploatacija DBX707
Vidutinės degalų sąnaudos
13,5 l/100 km
Vidutinės degalų sąnaudos mieste
18,5 l/100 km
Vidutinės degalų sąnaudos užmiestyje
10,7 l/100 km
Vidutinės mišrios CO2 emisijos
309 g/km

Sutarkite susitikimą

    Jūsų užklausa sėkmingai išsiųsta!

    Netrukus su Jumis susisieks Aston Martin Vilnius atstovas.

    DBX707

    Nauja galia viduje.

    DBX707

    Nauja galia viduje.

    Vėl pristatome DBX707. SUV pagal superautomobilių taisykles. Dabar jis su patobulintu interjeru ir visiškai naujomis technologijomis, kurios atspindi bekompromisę galią.

    Galia
    707
    BHP
    MAKSIMALUS GREITIS
    310
    km/h
    0-100 Km/h
    3,3
    S
    Dizainas

    Prabangos aukštuma

    Vidus

    Iš naujo kruopščiai sukurtas ir paruoštas technologiškai ateičiai. Skaitmeniniai jutikliniai ekranai, analoginiai valdikliai, preciziška vairuotojo pozicija ir meistriškumas, kuriam įvaldyti reikia viso gyvenimo.

    Naujas intelektas

    Nuo 0 iki 1920 pikselių per 0,03 sekundės

    Ekranų su „Pure Black“ technologija premjera. Pasižymintys didžiausia raiška savo klasėje. Reaguojantis į jūsų prisilietimą per 30 milisekundžių. 1,920 x 720 pikselių. Jautrus jūsų pirštų galiukams ir turintis daugiataškį valdymą su jutikliniu meniu.

    Apdovanotas nauja sistema

    Superautomobilis tarp SUV. Dabar su „Aston Martin“ informacijos ir pramogų sistema. Sukurta, suprojektuota ir pritaikyta mūsų. Tobulai išdėstyta virš centrinės konsolės. Valdykite „Apple CarPlay“, „Android Auto“ ir palydovinę navigaciją prisilietimu ar balsu.

    Nauja galios išraiška

    Vienas iš dviejų naujų ekrano papildymų. Naujas 12,3 colio vairuotojo informacijos ekranas padidina jūsų dėmesį ir sustiprina jūsų ryšį su automobiliu. Pritaikomas ir krištolo skaidrumo su nauju gaubto dizainu. Su 1 arba 2 ciferblatų ekranu, pateikiančiu svarbiausią informaciją matomoje vietoje bet kuriuo momentu.

    Nauja aplinka

    Vienas salonas – penkios vietos

    Įrengtas su superautomobilio pojūčiu. SUV aukštyje ir erdvėje. DBX707 vidaus ergonomika ir komfortas – visiškai naujame lygyje. Visi mygtukai, ratukai ir svirtelės yra išdėstyti aplink vairuotoją. Šiuolaikinės linijos, suteikiančios erdvės ir darnumo pojūtį. Tuo tarpu sumažintas lubų aukštis leis jaustis kaip sportiniame automobilyje. O kur dar panoraminis stogas. Tai – palaima jūsų akims, šviesoje išryškinanti kiekvieną detalę.

    Prisilietimų rojus

    Pagrindinis interjero elementas. Nauja tarsi sklendžianti centrinė konsolė. Visa tai pakelia interjero standartus ir plečia erdvę aplink jus. Išpuošta naujais kruopščiai pagamintais ir raižytais jungikliais bei ratukais. Betarpiškai suderinta su aukštos raiškos ekranais. Perduodama grįžtamąjį ryšį per odinį vairą į jūsų pirštų galiukus.

    Erdvės šventovė

    Jokio kompromisinio kirpimo ar pasiaukojančios siūlės. DBX707 išorinis įspūdis yra sukurtas aplink jo vidų. Tikras SUV – nuo vidaus iki išorės. Superautomobilio dinamika, bet su SUV erdve ir praktiškumu.

    Naujas garsas

    Apdainuota kiekviena siūlė

    Privati garso šventovė, galinti pasigirti 1600 vatų galia. Harmoningai deranti su sodria variklio akustika. „QuantumLogic Immersion“ sistema leidžia pritaikyti garsą jūsų poreikiams ir salono sąlygoms. Užpildanti kiekvieną DBX707 lopinėlį stulbinančiai tiksliu garsu.

    Sukurta „Bowers & Wilkins“

    Kruopščiai tobulinta siekiant kuo grynesnio, tikslesnio ir neutralesnio garso. Specialiai sukurti 3D pagrindiniai garsiakalbiai, boso garsiakalbiai ir galingas žemųjų dažnių garsiakalbis užtikrins dinamišką garso pojūtį. Sukurta tų pačių akustikos meistrų, atsakingų už „Abbey Road Studios“ garso studijos inžineriją. Tai – „Bowers & Wilkins“.

    Sukurta iš aliuminio

    Vizija ausims, užbaigiant crescendo akims. Dvigubo kupolo aukšto dažnio garsiakalbiai ir „Continuum“ vidutinio diapazono garsiakalbiai dera su automobilio vidaus elementais. Kruopščiai sukurta ir pagaminta, kad garsas būtų ryškus ir tolygus. Simfonijoje su nerūdijančio plieno garsiakalbių grotelėmis, kad būtų užtikrinta tobula estetinė ir akustinė pusiausvyrą.

    Naujos medžiagos

    Viršūnė, pulsuojanti su novatoriškumu

    Naujas prabangos mišinys. Ateities ir tradicijos derinys. Atnaujinkite savo saloną su pažangiausiomis technologijomis ir praturtinkite jį medžiagomis bei procesais, kurie tam tikrais atvejais išliko nepakitę daugiau nei 111 metų.

    Visų pojūčių vizija

    Tikras modernus kūrinys. Jūsų detalių karalystė buvo sukurta mūsų aukštos kvalifikacijos komandos, naudojant per daugelį metų įvaldytas technikas ir praktikas. Salonas sukurtas iš praktikos. Dekoruotas mikro apsiuvimu ir tekstūruotas matiniu siuvinėjimu. Tai tik pabrėžia, kad mūsų komanda yra lygiai taip pat apsėsta gamybos menu, kaip jūs būsite rezultatu.

    Prabangiai dekoruotas

    Prabangiausios medžiagos. Apipavidalintos tamsiu arba šviesiu matiniu chromu. Padengtos Alcantara. Kupinos detalių ir paruoštos būti pritaikytos pagal jus. Išpjautos iš anglies pluošto. Naujas rinkos standartas – anilino oda. Ir padengtos dramatiška zirikoto blizgios medienos apdaila. Visa tai derinama su tradicijomis ir pažangiausiomis technologijomis. Kai kalbame apie skaitmeninį meistriškumą – jūsų interjeras ir „Aston Martin“ yra tarsi ant pjedestalo.

    Naujas ryšys

    Intuicijos centre

    Vidus – naujam valdymui. Sukurta ergonomiškai, siekiant paprastumo ir sklandumo. Papildyta belaidžiu įkrovimu. Ir įkvėpta naujojo „Aston Martin“ programėlės intelekto.

    Susieta su programėle

    DBX707 atgimsta su „Aston Martin“ programėle. Smegenys, kurios sujungia jūsų automobilį su telefonu. Ir atvirkščiai. Vairavimo intelekto arsenalas. Suteikiantis galimybę valdyti ir tvarkyti automobilį bet kurioje vietoje. Aiškiai vizualizuojant jūsų automobilio būklę ir spalvinius įspėjimus, kad suprastumėte akimirksniu.

    Neįveikiamas intelektas

    Nauja vidinė galia sustiprinta naujais saugumo sprendimais. „Geofencing“ sistema tarsi suteikia skaitmeninį pavadį jūsų automobiliui. Kad akimirksniu gautumėte įspėjimus, jei jūsų DBX707 palieka nustatytą zoną.

    Išorė

    Išorė sukurta taip, kad atsidurtų dėmesio centre. Visiškai užvaldantis kiekvieną žvilgsnį. Stulbinantis savo skulptūrišku stiliumi ir tokia dizaino kalba, kuria pasižymi tik „Aston Martin“.

    JPG Medium-DBX707 Imagery - The New Power Within-26
    Inžinerija ir galia

    Kupina intensyvumo

    Variklis

    Pirma vieta – galiai

    DBX707 sukurtas aplink 4 litrų V8 variklį su dviguba turbina. Tai – galingiausias variklis tarp visų prabangių SUV. Sukurtas „Aston Martin“ inžinierių. Viską nustelbianti 707 AG galia, kuri įkvėpė mūsų pagrindinio veikėjo pavadinimą ir superautomobilio dinamiką.

    900 Nm su turbokompresoriumi

    Išlaisvinti beprecedentę galią. Turbokompresoriai su rutuliniais guoliais sumažina trintį ir suteikia papildomą 10 000 aps./min greitį turbinai. Ji taip sukasi, kol pasiekia stulbinančius 160 000 aps./min. Kiekvienas specialiai apdirbtas plieno lakštas į cilindrus siunčia daugiau suspausto oro, greičiau ir efektyviau.

    Transmisija ir jėgos perdavimas

    Žaibas akseleratoriuje

    Sukurtas pagal lenktyninių automobilių taisykles. Daugiaplokštė, aušinama alyva ir skirta lenktynėms. Sustiprinta 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė su šlapio tipo sankaba. 30 proc. greičiau perjungiamos pavaros ir daugiau atlaikomo sukimo momento nei su įprastu galios perdavimo elementu. Į vairuotojo komandas reaguoja su superautomobilio staigumu ir emocija. Žaibiškam startui – „Launch Control“ sistema, kuri leidžia 100 proc. sukimo momento perduoti tiesiai į kelią.

    Nauja galios dinamika

    Inžinerinis šedevras, pagamintas iš ypač lengvo anglies pluošto. Formuotas technologijomis, dažniausiai naudojamas lenktynių trasoje. DBX707 pagrindinis velenas gali atlaikyti 900 Nm sukimo momentą. Leidžia pasiekti 0-100 km/val. per 3,3 sekundės. Išlietas kaip vientisa detalė, taip pašalinant poreikį centriniam guoliui. Taip pat tokiu būdu pašalinamos vibracijos, kurios per grindis galėtų persiduoti į saloną ir sutrikdyti ramybę.

    Važiuoklė, dinamika ir pakaba

    Naujas meistriškumo modelis

    DBX707 turi tiek modifikacijų, kad jo stulbinamas potencialas būtų ne tik valdomas, bet ir visiškai išnaudojamas. Programuota ESP suteikia didesnę laisvę pasireikšti vairuotojui. Papildomi patobulinimai, naujai sukalibruoti elektroniniai amortizatoriai ir orinė pakaba pagerina kėbulo valdymą. Taip gimsta tikslumas ir lenktynių trasoms būdinga reakcija. Sutrumpintas galutinis pavaros perdavimo santykis suteikia papildomos jėgos, o jūs tampate automobilio epicentru.

    Prilipęs prie kelio

    Elektra valdomas galinis diferencialas leidžia kiekvienam ratui tarsi prilipti prie kelio. Tiksliai reguliuojama sukibimo kontrolės sistema paskirsto galią visiems keturiems ratams tuo pačiu metu. Vairuotojas susitelkia ties vairavimu ir mėgaujasi nepamirštama patirtimi. „Sport +“ režimas vis dar palieka galimybę slysti taip, kaip iki šiol jokiam SUV nepavyko to padaryti.

    Pakylėta galia su orine pakaba

    DBX707 įkūnija kruopščiai pritaikytą formulę, susidedančią iš trijų kamerų oro pakabos, elektra valdomų amortizatorių ir eARC stabilizavimo sistemos. GT režime – tarsi sklendžiantis važiavimas ir komfortas posūkiuose. Tiksliai sureguliuoti amortizatorių vožtuvai užkerta kelią galo nusėdimui startuojant su „Launch Control“. Tuo tarpu su eARC sistema užtikrinamas automobilio kėbulo stabilumas. Netgi sukant ar atakuojant aštrius posūkius, DBX707 pasvyra tik 0,7 laipsnio. Mažiau nei dviejų durų sportinis automobilis. SUV, kuris pranoksta lūkesčius.

    Vairavimas

    Naujas valdymo lygis

    Variklio valdymas specialiu ratuku centrinėje konsolėje iškart suteikia jums galimybę rinktis vieną iš penkių sukonfigūruotų važiavimo režimų. „Sport +“ režimas sukurtas išskirtinai DBX707, kad suteiktų intensyviausią vairavimo pojūtį. „Terrain“ – važiavimui bekele. „GT“ – maksimaliam kelionių komfortui. „Sport“ – žaibiškai reakcijai kelyje arba „Individual“, kad pasirinktumėte asmeninius nustatymus visiems elementams, įskaitant pakabą, vairo valdymą ir išmetimą.

    Suvaldyti galingiausią

    Sukurta, kad sustabdytų nuo 310 iki 0 km/val. akimirksniu. Priekiniai – 420 mm, o galiniai 390 mm, pagaminti iš anglies keramikos ir tai yra didžiausi stabdžiai, kada nors montuoti serijiniame „Aston Martin“ automobilyje. Sumažina rotacinę masę ir užtikrina aštrumą bei stabdžio pedalo jautrumą.

    Aerodinamika

    Visa apimanti aerodinamika

    Akimirksniu pastebimos priekinės grotelės įtraukia pakankamai šalto oro, kad DBX707 kvėpuotų lengvai. Didesnis oro srautas pašalina karštį nuo variklio, pavarų dėžės bei stabdžių ir taip leidžia subalansuoti temperatūras, lekiant dideliais greičiais trasoje. Galinis difuzorius sukuria žemą slėgį po automobiliu. Oro srauto valdymas užtikrina galinio sparno gebėjimą sumažinti pasipriešinimą. Stabdžių aušinimo ortakiai nukreipia orą į anglies keramiką, pagerindami kėbulo balansą ir tuo pačiu metu gerindami valdomumą.

    Grotelės

    Galios išraiška

    Kartą pamatytos, niekada nepamirštamos. DBX707 save pristato su dramatiškomis grotelėmis, kurios turi dvigubus skersinius. Tai pareiškimas, kurio neužgožia horizontalūs dienos šviesos žibintai, o stabdžių aušinimo kanalai dar labiau pabrėžia jo linijas.

     

    Priekinis skirstytuvas ir slenksčiai

    Stiprus skulptūros įspūdis

    DBX707 turi blizgios juodos spalvos priekinį skirstytuvą. Jis tarsi vizualiai automobilį paverčia žemesniu ir tuo pačiu nepakenkia jo galimybėms įveikti ar leistis nuo stačių įkalnių. Jis dera su variklio aušinimo angų elementais ir blizgios juodos spalvos šoniniais slenksčiais, kurie sustiprina skulptūrišką išvaizdą. Tuo pačiu visi šie elementai stipriai prispaudžia automobilį prie žemės.

    Galinis aptakas ir difuzorius

    Galinga pabaiga

    Paskutinis įspūdis toks pat nepamirštamas kaip pirmasis. Keturi išmetimo vamzdžiai pradeda transformaciją, kartu su didesniu galiniu aptaku ir profiliuotu lenktu galiniu difuzoriumi su aerovorteksiniais elementais. Kartu jie ne tik veikia kaip aerodinaminiai elementai, bet ir leidžia prabangiam SUV atrodyti žemesniam ir dinamiškesniam.

    Veidrodėliai, durys ir vairuotojo pagalbos sistemos

    Pagalbos menas

    Naujos durų rankenos atsiveria į išorę, kai automobilis yra atrakintas, užtikrinant lengvą įlipimą. Dailūs šoniniai veidrodžiai pasižymi didesniu veidrodžio plotu, todėl suteikia puikų matomumą. Naujo dizaino veidrodžiai turi integruotas kameras, kurios palaiko „3D Parkman“ parkavimo pagalbos sistemą. DBX707 veikia pažangi vairuotojo pagalbos sistema (ADAS), kuri dabar turi greitkelio pagalbos funkciją, užtikrinančią saugų atstumą nuo kitų automobilių važiuojant greitkeliu.

    Ratai

    Kaltiniai ir poliruoti

    DBX707 turi įvairias ratų pasirinkimo galimybes. Stipriausi ir didžiausi yra 23 colių „Fortis“ ratai ir 23 colių kaltiniai ratai. Kupini dinamikos – 22 colių „Sport“ ratai. Kiekvienas pasirinkimas gali būti pritaikytas pagal jūsų skonį su apdailos variantais nuo matinės juodos, blizgios juodos iki vario bronzos, deimantinės apdailos ir dar daugiau.

    NAUJIENOS

    Visos naujienos
    aston martin
    Bandomasis važiavimas
    aston martin
    Serviso registracija
    aston martin
    Gaukite pasiūlymą