Maksimalus greitis
325
 km/h
Galia
680
 bhp
0 - 100 km/h
3.6
  s

Naujiena

Kai GT nebeužtenka: „Aston Martin“ pristato pirmąjį pasaulyje „Super Tourer“ automobilį DB12

JPG Medium-DB12 Launch Imagery (1)

DB serija „Aston Martin“ gamoje visada reiškė prabangą smulkiausiose detalėse ir galią, kuri priverčia širdį plakti stipriau. Naujausiame šios serijos modelyje DB12 gamintojas sportinį charakterį pakėlė į naują lygį, o naujausios technologijos leis iš naujo pamilti vairavimą. Iš tikrųjų pokyčiai tokie stiprūs, kad „Aston Martin“ atsisako naująjį DB12 vadinti GT automobiliu. Dabar jis – pirmasis pasaulyje „Super Tourer“ tipo modelis.

Naujojo „Aston Martin DB12“ dizaine aiškiai matyti per 75 metus DB serijoje sukaupta patirtis: nuo didingų proporcijų ir kriauklės formos variklio dangčio iki ikoniškųjų grotelių priekyje. Ryškiausias pasikeitimas – naujo dizaino priekiniai LED žibintai su itin techniškos formos dieninėmis šviesomis. Taip pat po priekinėmis grotelėmis „Aston Martin“ dizaineriai sukūrė išraiškingą oro skirstytuvą, kuris ne tik paryškina sportinę DB12 pusę, bet ir spaudžia automobilio priekį prie kelio.

Modelis yra platesnis nei jo pirmtakas, todėl pasižymi didingomis proporcijomis. Tuo tarpu priėjus arčiau galima pamatyti detales, kurių iki šiol nebuvo nei viename sportiniame „Aston Martin“ modelyje. Pirmiausiai, naujo pavyzdžio „Aston Martin“ ženklelis, kuris skelbia apie naują gamintojo erą. Taip pat čia pirmąkart panaudoti berėmiai šoninio vaizdo veidrodėliai, kurie atrodo itin minimalistiškai ir prisideda prie automobilio aerodinaminių savybių.

Nauja technologinė karta

„Aston Martin D12“ viduje – kardinalūs pokyčiai. Čia vyrauja tiesios linijos, kurios tarsi pabrėžia naujausią „Aston Martin“ technologiją – pačių sukurtą informacinę sistemą ir raiškų jutiklinį ekraną. Tiesa, gamintojas neatsisakė ir fizinių klavišų. Jais vairuotojas galės rinktis pavaras, skirtingus vairavimo režimus, pakabos nustatymus ar klimato kontrolės funkcijas.

Salone vairuotoją ir keleivį pasitinka ypatingos priekinės sėdynės. Jų rėmas sukurtas iš lengvo anglies pluošto, prie kurio sumontuotos pagalvėlės vairuotojo kūnui. Iki šiol panašaus dizaino sėdynes buvo galima pamatyti „Aston Martin“ hiperautomobilyje „Valkyrie“. Toks sėdynių dizainas leidžia mažinti bendrą automobilio svorį, tiksliai prilaiko vairuotoją ir, be jokios abejonės, atrodo futuristiškai.

Galingiausias savo klasėje

„Aston Martin DB12“ savo premjerą pradeda rimtu pareiškimu – jis yra 34 proc. galingesnis nei jo pirmtakas DB11. Savo klasėje DB12 gali pasigirti galingiausiu 4 litrų V8 varikliu. Jis buvo kurtas rankomis ir patobulintas „Aston Martin“ inžinierių. 680 AG ir maksimalus 800 Nm sukimo momentas leidžia prabangiam kupe įsibėgėti iki 100 km/val. per 3,5 sekundės, o didžiausias jo išvystomas greitis – 325 km/val.

Galingesniam varikliui reikia daugiau oro ir efektyviau aušintis, todėl „Aston Martin“ inžinieriai į DB12 sumontavo didesnes turbinas, patobulino vožtuvų velenėlius, optimizavo suspaudimo laipsnį cilindruose ir pagerino aušinimo sistemą. Skirtingai nei pirmtakas, DB12 turi du papildomus radiatorius bei papildomą tarpinį aušintuvą, kad į variklį patektų optimalios temperatūros oras.

Kaip įprasta „Aston Martin“ modeliams, galios inžinerija ir dizainas čia kuriami kartu. DB12 savo kėbule turi perpus daugiau oro įsiurbimo ir išmetimo angų nei pirmtakas. Pavyzdžiui variklio dangtyje esančios dvi angos ne tik suteikia sportišką išvaizdą, bet ir yra išdėstytos tiesiai virš turbinų, kad karštas oras iš variklio skyriaus išeitų nevaržomai.

Technologijos vairavimo malonumui

Viena iš „Aston Martin“ automobilių gamybos taisyklių – nesuvaldyta galia yra iššvaistyta galia. Čia pirmąkart DB serijoje sumontuotas elektra valdomas galinis diferencialas, kuris gali akimirsniu užsirakinti ir atsirakinti, todėl DB12 vairuotojas gali vieną akimirką mėgautis komfortišku vairavimu, o pasirinkęs sportinį režimą, greitai ir preciziškai važiuoti posūkiuose.

DB12 buvo kurtas taip, kad vairuotojas jo galios potencialu galėtų mėgautis užtikrintai ir saugiai, todėl diferencialas veikia kartu su elektronine stabilumo sistema. Pastaroji yra visiškai nauja ir naudoja 6 giroskopus, kurie nuolat stebi automobilio balansą ir nuspėja, kokio sukibimo tuo metu reikia. Taip pat vairuotojas gali rinktis 5 vairavimo režimus, kurie prisitaiko prie įvairių scenarijų: nuo šlapios dangos iki važiavimo lenktynių trasoje.

Betarpiškas ryšys su automobiliu

Kaip ir praėjusios kartos modeliuose, „Aston Martin“ daug dėmesio skyrė automobilio kėbulo konstrukcijai, kad ši būtų lengva ir tuo pačiu tvirta. Klijuoto aliuminio konstrukcija buvo papildomai sustiprinta ties amortizatorių tvirtinimais ir papildomais stabilizatoriais. Rezultatas – 7 proc. standesnis kėbulas, kuris leidžia DB12 greičiau reaguoti į vairuotojo norus ir sukuria stiprų ryšį su automobiliu.

Prie „Aston Martin DB12“ vairavimo jausmo stipriai prisideda ir naujos kartus išmanūs amortizatoriai. Jie pasižymi penkiskart platesniu veikimo diapazonu nei ankstesniame modelyje, todėl turi daugiau laisvės prisitaikyti prie vairuotojo norų ir neatpažįstamai pakeisti DB12 charakterį. Pavyzdžiui, GT režime jis sugeria kelio nelygumus ir pasižymi komfortu posūkiuose. Tačiau viskas pasikeičia sportiniuose režimuose, kai DB12 važiuoklė sukietėja, reakcija pagreitėja ir priverčia vairuotoją kito posūkio laukti su nekantrumu.

Su tokiu pačiu nekantrumu reikės palaukti ir „Aston Martin DB12“ premjeros Vilniuje, apie kurią bus pranešta netolimoje ateityje. Tuo tarpu gamintojas skelbia, kad pirmieji modeliai klientus pasieks trečiąjį šių metų ketvirtį.

JPG Medium-DB12 Launch Imagery (6)
GRĮŽTI ATGAL

NAUJIENOS

Visos naujienos
aston martin
Bandomasis važiavimas
aston martin
Serviso registracija
aston martin
Gaukite pasiūlymą